Постове

18

Следващи

14

Последвани

7
Радослав

@valsodar

1 0 0 0 5 0

И както са тръгнали вече нещата с помощта на еничарите дошли на власт, следващото идване на Русия няма да е за да ни освободи, а за да ни накаже!

4 0 1 0 11 0
1 0 0 0 5 0

Да сравняваш Навални с Левски е все едно да приравниш Юда към Христос. Диаметрално противоположни!

0 0 0 0 33 0
4 0 1 0 25 0
5 0 1 0 22 0
1 0 0 0 19 0

Честно казано, не съм изненадан от женският успех в шахмата за България... Типично за жените ни е да направят шах с пешката, в най-неочакваният за нас момент.

0 0 0 0 2 0
1 0 0 0 4 0
0 0 0 0 2 0

Всяка една социална мрежа е под контрола на определени служби. Фейсбук, Туитър, Инстаграм са под контрола на АНС още от създаването си. В Контакте под погледа на руските служби. Така че, ако някой си мисли, че влизайки в Мрежата може да пише каквото си ще, за когото си ще, то много скоро го чака сериозно разочарование! Просто бъдете внимателни и не давайте повод за наказателно производство срещу вас. За съжаление, не винаги радикалните ни възгледи се приемат добре от жандармите пазещи статуквото!

1 0 0 0 3 0
1 0 0 0 11 0

Художник Валерий Барыкин Валерий Барыкин, родоначальник широко известного ныне стиля «советский пин-ап», пришел к его формированию через интерес к искусству соцреализма и советского плаката и одновременно с увлечением американской иллюстрацией, в том числе творчеством Нормана Роквелла. Не последнюю роль в этом сыграли и советские плакаты с киноафишами — работы таких авторов, как Н. Хомов, Б. Зеленский, С. Дацкевич, вдохновляли Барыкина в годы его учебы в Нижегородском театральном училище, где он готовился стать театральным художником. С середины 1990-х годов Барыкин начал активно пробовать себя в различных видах творчества: занимался живописью, графикой, перформансами, полиграфическим дизайном, состоял в различных объединениях нижегородских художников. В 2000-х годах Валерий Барыкин случайно находит и начинает разрабатывать стилистику «советский пин-ап». Первая работа была выполнена им в технике цифрового коллажа: в один из оригинальных советских социальных плакатов он шутки ради вклеил фигуру пин-ап-модели, изображенной знаменитым американским мастером этого жанра Джилом Элвгреном. Внезапно идейная составляющая ушла, а вся композиция приобрела абсолютно иной эмоциональный заряд. Советский плакат имел назидательный характер, а западный пин-ап 1930–1950-х годов — развлекательный. Барыкин в своих фантазиях добавил то, что в СССР «не было», — сексуальности. Сочетание суровых советских плакатов с фривольностью «девушек в чулках» показалось автору, выросшему в Советском Союзе, «настолько несовместимым и в то же время захватывающим», что он решил посвятить себя этой теме более серьезно. И эти сентиментальные, с легкой иронией образы нашли широкий отклик у соотечественников: когда в конце 2000-х Барыкин впервые выложил свои работы в интернет на не очень известную платформу, за два дня они набрали свыше 25 тысяч просмотров, а после этого начался настоящий бум популярности на «советский пин-ап». Основная идея заключается в том, чтобы сместить смысл идеологического плаката, «разбавив» его изображением сексуальной красавицы и добавив ностальгического лоска с современными «оттенками» в советский сюжет. Тогда сразу меняются акценты и настроение. «В своих работах пытаюсь создать какой-то другой социалистический мир, в котором все так, как бы мне того хотелось, в котором есть место легкой эротике, легкомыслию, самоиронии», — говорит художник. В соответствии с новыми реалиями художник придает соцплакатам новую жизнь, при этом в смысловую канву внедряются знакомые коды-образы из канонических произведений советского искусства — от Александра Дейнеки до Виктора Попкова, узнаваемые отсылки к отечественным фильмам 1940–1960-х годов, а также архетипичные бытовые сцены из советской и российской действительности. Для творческих экспериментов Валерий Барыкин использует фотографические заготовки, подобно тому, как это делали американские авторы пин-апа: «Нахожу фотографии из ретрогалерей. Коллажирую их по теме и смыслу, который хочу вложить. Иногда приходится перерисовывать заново, если не подходит освещение или другие моменты». Часто Барыкин привлекает девушек-моделей для реалистичной проработки образов. Принципиально важное значение для художника имеет сама возможность полностью «срежиссировать» придуманную ситуацию

3 0 0 0 2 0
1 0 0 0 1 0
2 0 0 0 2 0
2 0 0 0 3 0

След толкова много години преживени в стрес и напрежение, имам чувството, че един ден като настъпи Апокалипсиса, ние тук в България ще разберем за него с три години закъснение!

2 0 0 0 3 0

Демокрацията не е властта да принадлежи на хората, а на точно определени фамилии сред тях. Както едно време строяхме социализма за точно опрелени хора, така и днес демокрацията работи за тесен кръг от наследниците им.

2 0 0 0 3 1

Преди време стана на въпрос, че колкото повече навлизаме в евро-американската "демокрация, толкова по-малко права запазваме. Едно от нарушените в последно време е правото на собственост. Вие си мислите, че ако имате пари в банкова сметка те са ваши и са неприкосновени?? Да, да - ама не! За пореден път водещи демократи зад океана ни показват, че демокрация е единствено и само тази система работеща в полза на еврейското лоби управляващо света, в т.ч. и банковата система! Може ли да се присвоят стотици милиони долари само с едно решение на американски съдия? Може! Може ли да се присвоят стотици милиони долари само с едно решение на брюкселски чиновник? Може! Стига този, от чиито сметки тези средства се крадат да бъде обявен за персона нон грата в тези места! Продължавайте да вярвате на банките, продължавайте да вярвате в демокрацията! За да може един ден, ако напишете пост като този, на следващият ден с изненада да установите, че банковата ви сметка е празна! Защото сте заели грешната страна, тази на истината!